loading...
مرجع رمان
مناسبت ها

تبلیغات

توجه
admin بازدید : 108 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

نام رمان : بانوی قصه

 نویسنده : beste کاربر انجمن نودهشتیا

 تعداد صفحات : ۵۲۹

 خلاصه داستان :


فریادش تمام اتاق رو گرفت. صداش پیچید و پیچید و پیچید و مثل یه سیلی محکم خورد به گونه ام.
متعجب نگاهش کردم، ناباور. خون توی رگ هام منجمد شده بود. فریادش همراه شد با پرت شدن گلدان بلوری که تکه تکه شد و هر تکه اش با صدا به گوشه ای افتاد. صورتش قرمز بود.
ـ تو … تو چی کار کردی؟ خیانت؟! خیانت به من؟! من چه اشتباهی مرتکب شده بودم؟
سرش رو خم کرد. مرد عصبانی رو به روی من حالا سرش رو خم کرده بود و سعی داشت اشکی که داشت از چشماش می ریخت رو پس بزنه.
ـ جز عاشقت بودن، جز پرستیدنت؟
این جمله رو گفت و به سمتم حمله کرد.

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : wWw.98iA.Com

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحات دیگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه کتابی مطالعه میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 684
  • بازدید سال : 3,196
  • بازدید کلی : 69,310
  • کدهای اختصاصی
    برنامه های مورد نیاز