loading...
مرجع رمان
مناسبت ها

تبلیغات

توجه
admin بازدید : 183 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نام رمان : ازدواج به سبک اجباری

خلاصه : دختری از دنیای آزادی، بدون هیچ پایبندی به اصول و احکام دینی، بی قید و بند از هرگونه قانون، در خانواده ای که شاید خدا رو از زندگیشون عملاً و علناً حذف کردن…
پسری با دنیایی کاملا متفاوت، پایبند به تمام واجبات و احکام دین و شرع، زندگی ای که فقط و فقط با قانون و برنامه ریزی پیش می رود، در خانواده ای که شاید علناً خدا در زنگیشون زیاد حضور داشته باشه ولی عملاً همش ریا و تظاهر باشه…


قسمتی از رمان : موهاش روی صورتش ریخته بود و فوق العاده جذاب شده بود…موهاش مشکی و لختش باعث می شد آدم هوس کنه دستشو توشون فرو ببره و نوازششون کنه…حدود ۵ دقه منتظر شدم از خواب بیدار بشه ولی انگار نه انگار دلمم نمیومد بیدارش کنم…بالاخره دلم بر عقلم پیروز شد دستمو خیلی نرم و آروم از دستش در آوردم و فرو کردم توی موهاش و نوازششون کردم خیلی با حال بود…یه دفه سرشو بلند کرد و دست منم لیز خورد اومد روی لباش…وای قلبم چرا بندری می زنه؟
عین منگلا داشتم نیگاش می کردم که یه دفه دستمو بوسید و توی دستاش گرفت و با صدای بمی گفت:
سلام خانومی…بهتری؟

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 730 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

به درخواست یکی از کاربران رمان دختر خراب را به صورت PDF آماده نموده ایم که هم اکنون میتوانید از ادامه مطلب بصورت رایگان دانلود نمایید.
توضیحات : در مورد زندگی دختری که تحت شرایط نامناسب خانواده‌ی خود به سمت فحشا می‌رود. در شهر تهران نیز تعداد دختران زیادی هستند که زندگیشان همانند این رمان پیش می‌رود.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 56 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نام: دریا

نویسنده: مؤدب پور

زبان: فارسی

صفحات:169

حجم : 3.6 مگابایت

توضیحات:م. مودب پور از نویسندگان معاصر فارسی زبان است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ خورشیدی آغاز کرده و در زمینهٔ “رمان” به خلق آثار ماندگاری چون؛ “پریچهر”؛ “یاسمین”،”یلدا”،” گندم”، “رکسانا”، “شیرین” پرداخته‌است. مودب پور از بنیان گذاران سبک “نوشتار عامیانه” است و اولین نویسنده‌ای بوده که نوشتار را به مانند گفتار خلق کرد. مودب پور در غالب کتاب‌های رمان؛ به مسائل و مواردی از قبیل؛ فقر، فساد، و آمیزه‌های اخلاقی، همراه با دستمایه‌های طنز و احساسی پرداخته‌است.

برای“دانلود رمان دریا”به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 77 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نام: داستان های بدون دکوپاژ

زبان: فارسی

نویسنده: مانیا اکبری

قالب: PDF

صفحات: 265

حجم: 1مگابایت

توضیحات:مانیا در سال ۲۰۰۲ میلادی بخشهایی از زندگی واقعی خود به همراه پسرش امین ماهر و خواهرش رویا اکبری را به جلوی دوربین برد. او در سال ۲۰۰۳ فیلم مستند “کریستال” را ساخت. بعد از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمایی بلندش را به نام “بیست انگشت” کارگردانی کرد. او همچنین نویسنده و بازیگر این فیلم بود. گفته می‌شود این فیلم اولین فیلم تابو شکن بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران است که مستقیم و بی پروا به مسائل جنسی، عاطفی و احساسی و روانشناسی بین زن و مرد در جامعه ایران می‌پردازد. فیلم بیست انگشت در بخش اصلی دیجیتال و نیز فیلم فستیوال در سال ۲۰۰۴ شرکت کرد و جایزه بهترین فیلم این بخش را دریافت کرد. مانیا اولین فیلم ساززن تاریخ سینمای ایران بود که این جایزه را دریافت کرد. این فیلم در بیش از ۴۰ فستیوال بین‌المللی شرکت داشت و پنج جایزه مهم بین‌المللی را دریافت کرد.

برای“دانلود کتاب داستان های بدون دکوپاژ”به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 72 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نام رمان : تا نگردی آشنا

 نویسنده : لیلا . م کاربر انجمن نودهشتیا

 تعداد صفحات : ۴۲۹

 خلاصه داستان :
قصه ی تا نگردی آشنا ، قصه ی زندگیه ، شادی داره ، غم داره ، سختی و درکنارش راحتی ، قصه زندگی د وتا مرد .
قصه ی اشتباهات مردی که به خاطر پدر بودنش خودش رو محق می دونه که برای زندگی اعضای خانواده و بچه هاش تصمیم بگیره و در این راه مشکلاتی رو برای بچه هاش رقم می زنه و طی اتفاقاتی به اشتباه خودش پی می بره و راه درست رو پیدا می کنه .
و قصه زندگی مردی که از کسی که فکر می کنه دوستش داشته نارو می خوره و نگاهش نسبت به زندگی و همه ی زنهای اطرافش عوض می شه و می خواد تا ابد تارک دنیا بمونه ، چون از نظرش نمی شه به زنی در نقش همسر اعتماد کرد ولی اونم با تجربه ی یه عشق ناب و پاک تمام ذهنیتش عوض می شه و دلبسته ی دختری می شه که معنی همه چی رو براش عوض می کنه .
قصه ی آدمهایی که غریب هستن ولی لطف خدا شامل حالشون می شه و آشنا می شن ، با خدا ، با خودشون و با دیگران .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید!

صفحات دیگر

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه کتابی مطالعه میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 2,638
  • بازدید کلی : 68,752
  • کدهای اختصاصی
    برنامه های مورد نیاز