loading...
مرجع رمان
مناسبت ها

تبلیغات

توجه
admin بازدید : 119 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

نام رمان : اسطوره

 نویسنده : P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

 تعداد صفحات : ۶۱۶

 خلاصه داستان :
دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟
دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟
این نبض زندگی … بی وقفه می زند …!
فرقی نمی کند … با من … بدون من …!
دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …!
طوری نمی شود … فردا بدون من …!

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : wWw.98iA.Com

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحات دیگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چه کتابی مطالعه میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 3,185
  • بازدید کلی : 69,299
  • کدهای اختصاصی
    برنامه های مورد نیاز